سید عرشیاسید عرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عرشیا کوچولوووووو

پسر شیطون من

1392/2/25 13:07
نویسنده : مامان سولی
376 بازدید
اشتراک گذاری

عرشیا جونم  خیلی شیطون شدی ماشاا.. ازدر ودیوار میری بالا

 

من چند روزه افتادم رو خط ملیله کاغذی درست کردن

 

ملیله

 

 

اینم کار تموم شده ملیله من

 

ش

از انجا که جنابعالی کنجکاوی و همش دوستداری د ست به وسایل من بزنی و بهمشون بریزی و پاره کنی

 

من همش سر پا و روی اپن کار می کردم ولی از اون جایی که برای هر کاری راه حلش را پیدا می کنی متفکر

اسبی که دایی سعید بهت عیدی داه بود را میزاری زیر پات و میای بالای اپن از خود راضی

 

هههههههههههههههههههههههه دیگه رو اپن هم نمیشه از دست تو کاریکرد نیشخند

 

اینم عکس شما ههههههههههههه

 

عرشیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شادی
25 اردیبهشت 92 14:56
آفرین به تو مامان هنرمند




مرسی دووووستم بووووووووووووووووووووس