سید عرشیاسید عرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عرشیا کوچولوووووو

نفس من

1392/2/25 15:29
نویسنده : مامان سولی
326 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی من باید تو رو بخوووورم هیچی ازت باقی نمووووووووووووووونه

 

یه دفعه دیدم صدای پیش پیش میاد   اومدم می بینم کوسن مبل را انداختی رو پات و داری برای عروسکت پیش پیش می کنی اخه تو چقدر جیگررررررررررررررررریششششش

 

یعنی مردم از کارت

 

یعنی تو زندگی منی من بی تو هیچم

 

عاااااااااااااااااااااشقتم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا
25 اردیبهشت 92 13:07
فدات بشم خاله تو هم مثل دانياري. دوستت اول مي ياد به عروسكاش مي مي مي ده بعد رو پاش لالايي مي كنه. به مامانت بگم كي مي خواد بخورتت منم بيام با هم بخوريمت




قربون دانیارم برم من عزیزههههههههههه دلم سارا اینا را روزی ده بار هم بخوووریم کمه

شادی
25 اردیبهشت 92 14:55
آخ که من قربونت بشم... اگه ببینمت..... میدونم چیکارت کنم.... بوووووووووووووووووووووووووووس
نهال
28 اردیبهشت 92 0:10
عشششششششششق منم به خدا عرشیا جونم. قربون اون اداهات برم من


مرسی خاله نهال جووووووووووووووووونم نامی جووووووووووونم را کلی ببووووووووووس