سید عرشیاسید عرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عرشیا کوچولوووووو

بدون عنوان

1393/9/29 18:40
نویسنده : مامان سولی
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

بعد  از یه غیبت  طولانی اومدم که برات یکم بنویسم

 

خیلی وقته هییچ چی ننوشتم و کلا سر نزدم

 

نمی دونم چرا حس نوشتن نداشتم

داری به سه سالگیت نزدیک میشی امروز دقیقا 2 سال و ده ماه و 23 روزته

خیلی ذهنم درگیر تولد گرفتن برای تو هست

نمی دونم دقیقا چه تمی بگیرم چطوری بگیرم  و....

ولی دوست دارم همه چی عالی باشه و به یاد ماندنی (دارم غیب می گم الان خندونک)

امروز خاله نهال دستش درد نکنه قرار شد تم ماداگاسکارا یا سیرک نامی جونی را بهمون بده (انشا.. یه روز جبران همه خوبهاش را بتونیم بکینم بوس)

خودت عاشق هواپیما و ماشینی دلخور

شاید اگه وقت کنم هواپیما و ماشین برات  درست کنم ولی اگه نشد تم خاله نهال را اجرا می کنیمخندونک

 

تو این مدت هم خیلی شیطون شدی خیلیگیج

خواستم کلی بنویسم پشیمون شد م گفتم بعدا می خونی افسردگی می گیری هههههههههههههه

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)