سید عرشیاسید عرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عرشیا کوچولوووووو

همدان

1392/6/26 2:31
نویسنده : مامان سولی
480 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز جمعه برامون مهمون اومد عموی بابایی با برادرخانمش اینا اومده بودن تا از اینجا برن اردبیل و استارا و شمال ومشهد

روز شنبه 23 شهریور  رفتیم همدان با هاشون خیلی خوش گذشت رفتیم گنجنامه و غار علی صدر

خیلی بازی کردی خیلی بهت خوش گذشت

اما تو غار وقتی سوار قایق شدیم کلی ریه کردی فکر کنم ترسیده بودی همش می گفتی پاااااااا یعنی بریم پایین  اما دیگه نمی شد هههههههههههههههه

 

اما یکم بعدش تا اخر مسیر تو بغلم خوابیدی

 

اما یه مسافرت خیلی خوب بود خیلی عالی بود خیلی خوش گذشت 111زیی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آسیه
26 شهریور 92 3:15
عزیزم چقد بزرگ شده ماشاالله
ببوسش از طرف من عرشیا جیگر رو
انشاالله همیشه به گردش و تفریح و شادی


مرسی اسی جونم
مامی دانی
26 شهریور 92 8:40
عرشیای ناز چشم خوشگل چه خوب شد این مامان تنبلت یه چیزی نوشت کلی دلم برات تنگ شده بود خاله


قربونت برم عزیزم هههههههههههههههه تنبل نگووووو یه چی می گی یه چی میشنوی
مامان دو فرزند همون ری را
21 مهر 92 7:05
سلام دلم خیلی برات تنگ شده چرا دیگه نمییای کلوپ بیا منتظرتم اومدی قبلش یه تک زنگ بهم بزن ممنونم
آسیه
21 فروردین 93 10:28
سولماز عزیزم یه وقت وبلاگ عرشیا رو به روز نیکنیا.... بخدا ناراحت میشم.... اصلا چه معنی داره کسی وبلاگ به روز کنه.... خودمم تصمیم دارم از این به بعد روش تو رو در پیش بگیرم.... دختر خجالت بکش چرا اینقد تنبلی...شیرازی شدیا...یه تکونی به خودت بده ااااااااااااااا uعاشقتم یعنیاااااااااااااا